Medlemsservice

Medlemsservice består af 3 sammenhængende dele:

  • Medlemsdelen rummer data om alle medlemmer, pårørende og andre personer, der er registreret i kredsen. Herfra kan sendes SMS og mail.
  • Arrangementsdelen kan håndtere tilmeldinger og betalinger til kredsens ture, lejre og andre arrangementer.
  • Regnskabsdelen bruges til at opkræve kontingent fra medlemmerne, ledere kan indsende udlæg, og kassereren kan bogføre og udarbejde kredsens regnskab.
Digital indmeldelse over medlemsservice

Indmeldelse af dig eller dit barn ser vi helst gjort over medlemsservice, da det sparer os for en del manuel arbejde.

Følg linket og udfyld formularen.

Ved valg af afdeling bedes i vælge den aktuelle afdeling du eller dit barn skal meldes ind i. En oversigt over vores afdelinger kan ses på: https://fdfikast.dk/afdelinger/.

Brug for hjælp? Se evt. under forældre guiden, hvor en visuel guide er vist.

Tilmeldelse til arrangementer

Afhængig af om arrangementet arrangeres af Landsforbundet, Landsdel 3, eller FDF Ikast kan disse tilgås med følgende links.

Eksemplevis vil tilmelding til kursuser kunne tilgås via “Landsforbundet”, da disse afholdes af forbundet.

Anmod om udmeldelse

Skal du eller dit barn udmeldes af den ene eller anden grund, skal dette gøres under “min side” på medlemsservice.

Brug for hjælp? Se evt. under forældre guiden, hvor en visuel guide er vist.

Guides til ledere