Kom og vær med!
Har du lyst til at være en del af det fedeste fælleskab, hvor vi leger, laver ting over bål, er kreative og mange flere ting? Så kom ned og vær med, de første 2 gange er gratis! Det eneste du skal, er bare at møde op på dagen.
Læs mere om os på siden Om os – Vi ses!
Følg os på Facebook
Vores Facebook feed kan også ses nedenfor, hvis man ikke er på Facebook.
Så fik vi afsluttet sæsonen med manér! Tak for det store fremmøde, vi var hele 124 tilmeldte. 👍
Så er det kun den store Landslejr tilbage her om et par uger, faktisk kun 17 dage inden bagagelevering og at nogle ledere starter deres lejr. Vi er nemlig en lille flok der tager derud allerede fra søndag, så vi kan holde øje med børnenes bagage 😉
Ellers god sommer til alle indtil vi mødes, enten på Landslejr eller når vi starter op igen i uge 33. ☀️
... Se mereSe mindre





0 CommentsKommentér på Facebook
Tusind tak for støtten!🙏
Vi er utrolig glade for at være blandt de lokale fællesskaber, som Andelskassen har valgt at støtte 💙
Bidraget vil blive brugt på udstyr til vores landslejr til sommer – og derved være med til at skabe endnu flere gode oplevelser for vores medlemmer.
Tak for opbakningen til de lokale ildsjæle og fællesskaber! 😀Danmark er fyldt med fantastiske ildsjæle, der hver dag gør en stor indsats i deres lokalområde ❤
I Andelskassen synes vi, de fortjener et skulderklap ud over det sædvanlige. Vi tror nemlig på, at alle har brug for gode relationer. Derfor har vi omsorg og interesse for livet, aktiviteterne og mulighederne der, hvor vores kunder bor. For det er fællesskaber, der består af betydningsfulde relationer.
Derfor er vi også glade for, at nogle af disse ildsjæle i går var forbi vores rådgivningscenter, hvor vi kunne uddele 69.350 kr. til dem 🥳
Pengene blev fordelt mellem:
👉 FDF Ikast
👉 Engesvang Friluftsbad
👉 Ikast-Brande Padel Forening
👉 Foreningen Ikast Musikliv
👉 Ikast Gymnastikforening
👉 Brande City
Det er Fonden for Andelskasserne i område Nord, der igen har uddelt midler til sociale, kulturelle og kreative aktiviteter og initiativer 🤩
Det glæder os at se, hvordan pengene kommer til at gøre en forskel for rigtig mange indbyggere i lokalområdet 🌱
... Se mereSe mindre
0 CommentsKommentér på Facebook
Kanotur med piltene. Efter vores lille tur langs den vestlige søbred af Sunds sø, lavede vi lidt kanoleg hvor dem der ville kunne få lov at kæntre. Super godt vejr, vi kunne ikke have håbet på bedre 😎☀️😁 ... Se mereSe mindre





0 CommentsKommentér på Facebook
Så der snart blå dag. Så kom frisk til en hyggelig dag i Jyllands Park Zoo 😀 ... Se mereSe mindre
0 CommentsKommentér på Facebook


